Δικαίωμα Υπαναχώρησης (Επιστροφή χρημάτων)

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και επιστροφή χρημάτων τα χρήματα μπορούν είτε να πιστωθούν στον λογαριασμό σας για επόμενη αγορά είτε να επιστραφούν σε τραπεζικό σας λογαριασμό, όπου απαιτούνται: Ονοματεπώνυμο δικαιούχου και λογαριασμός IBAN (εντός 14ημέρου). Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνεται ακύρωση της συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας (εντός 7ημέρου).

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής πώλησης. Για αλλαγές και επιστροφές προϊόντων, των οποίων η αγορά έχει γίνει σε περίοδο καμπάνιας δωρεάν ή μειωμένων μεταφορικών ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών.  

Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον καταναλωτή

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα και χωρίς καμία επιβάρυνση από τη σύμβαση μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική κατάσταση που το παρέλαβε, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή υποστεί ζημία.
Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον καταναλωτή.
Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης, αν ο καταναλωτής είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης, άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
Ο καταναλωτής ευθύνεται προς την εταιρεία αν έκανε χρήση του προϊόντος άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Οι παραπάνω όροι ισχύουν για τους καταναλωτές αποκλειστικά σύμφωνα με τον Ν2251/94. Αν η επιστροφή αφορά επαγγελματία όπου εκδίδεται τιμολόγιο και δεν είναι ο τελικός αποδέκτης, τότε δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο της αντίστοιχης αξίας για μελλοντική αγορά.

Λάθος αποστολή προϊόντος:

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά της παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

 Πριν την επιστροφή θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο info@eroscandles.gr  ή τηλεφωνικά στο (+30) 6948080084.

Η επιστροφή είναι δωρεάν.

Ακύρωση παραγγελίας: 

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας, πριν την αποστολή και παράδοση σε courier, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο (+30) 6948080084,  εντός της ίδιας ημέρας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας σας.

Επιστροφές προϊόντων με BOX NOW

  • Επίλεξε το Locker που σε εξυπηρετεί (για να δεις τα διαθέσιμα locker πάτησε εδώ : https://lockers.boxnow.gr/ )
  • Πληκτρολόγησε στην οθόνη το δεκαψήφιο κωδικό δέματος (parcel id) – τον οποίο βρίσκεις είτε επάνω στο voucher, είτε στο email/viber/sms που παρέλαβες από τη Box Now.
  • Τοποθέτησε το δέμα μέσα στη θυρίδα
  • Κλείσε τη θυρίδα

Άρνηση Παραλαβής Παραγγελίας: 

Εφόσον μια παραγγελία, έχει εκτελεστεί και αποσταλεί και ο πελάτης αρνηθεί την παραλαβή της κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε σε επόμενη παραγγελία η πληρωμή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή να γίνει τραπεζική κατάθεση.

Σημείωση: Η επαναποστολή της παραγγελίας σε αυτή την περίπτωση πραγματοποιείται εφόσον ο πελάτης έχει τακτοποιήσει οικονομικά την επιπλέον χρέωση των εξόδων αποστολής.

Επικοινωνία:Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση βρισκόμαστε στη διάθεσή σας στο info@eroscandles.gr  ή τηλεφωνικά στο 6948080084, Δευτέρα με Παρασκευή 10:00-21:00.Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας.